—CONTENTO
SEO MANAGEMENT
— SEGÍTÜNK WEBOLDALAD ORGANIKUS FORGALMÁNAK NÖVELÉSÉBEN
Stratégiai jelentőségű vállalkozásod számára, hogy a weboldaladat hányadik helyen listázza ki a Google a vállalkozásod számára releváns kifejezésekre. A keresőoptimalizálással javítjuk weboldalak pozícióját a Google keresőben.
A Google jelentőségét senkinek sem kell bemutatni. A keresőket használjuk, ha tájékozódni akarunk, ha információt gyűjtünk, ha vásárolni akarunk, de sokszor meg egy konkrét weboldal címét is a keresőbe írjuk be. A keresőoptimalizálás (angolul Search Engine Optimization, azaz SEO) célja, hogy a weboldalunk minél előrébb jelenjen meg a Google találati lista oldalán a vállalkozás számára releváns kifejezésekre. A SEO beállításokkal weboldalunkat a Google kereső algoritmusainak akarjuk megfeleltetni, melyek számtalan - egyébként senki számára pontosan nem ismert - kritériumot tartalmaznak. Ezek a paraméterek kiterjednek a weboldal vizuális megjelenésére, a képek optimalizálására, a mobilos használhatóságára, a weboldal betöltődési sebességére, a weboldal tartalmára, a képek minőségére, az oldalon belüli navigációra, a kód tisztaságára és még számtalan egyéb szempontra
A keresőoptimalizálás során azon dolgozunk, hogy weboldalad pozícióját javítsuk a SERP-ben (Search Engine Results Page), vagyis a keresőmotorok találati oldalán és ezáltal növeljük weboldalad keresőkből származó organikus (nem fizetett) forgalmát.
A találati lista első oldalának első helyezettje és a második oldal első helyezettje között 3-4-szeres átkattintási különbség is lehet - ez is jól mutatja, hogy mekkora stratégiai jelentősége van annak, hogy hányadik helyen jelenünk meg.
A SEO beállítások során nem pusztán a keresőalgoritmusoknak megfelelő weboldal kialakítása a célunk, hanem a célközönséged igényeinek, használati szokásainak, információszükségletének megfelelő website-t hozunk létre. Megértjük látogatóid viselkedését, igényeit és ennek feleltetjük meg a weboldalt. Fontos, hogy a keresőoptimalizálás során ne a Googlenek, hanem a közönségednek akarj megfelelni!
SEO AUDIT
Először egy onsite SEO audit során felmérjük a weboldalad állapotát, megvizsgáljuk a legfontosabb keresőoptimalizálási szempontokat, mint a title, meta description, heading struktúra, képek beállításai, a technikai SEO jellemzők, a tartalom mennyisége és minősége, a weboldalra mutató linkek (backlinkek) és az oldalon belüli hivatkozások, a mobilos használhatóság, stb.
Az audit során feltárjuk a hiányosságokat és kijelöljük a fő fejlesztési területeket és cselekvési tervet készítünk, melyben kijelöljük a legfontosabb lépéseket.
HAVI SEO MANAGEMENT
A SEO auditot követően megkezdjük a weboldalon a SEO beállítások elvégzését, amelynek eredményeként fokozatosan javulnak a weboldalad organikus helyezései és több látogató érkezik hozzád a keresőből.
A SEO management feladatok kiterjednek az alap SEO (pl.: title, description, url, képek optimalizálása, heading tagek) és technikai SEO (pl.: oldalbetöltődés, kódtisztaság, mobilos használhatóság) beállítások elvégzésére éppúgy, mint a tartalmi SEO-ra vagy a linképítésére. A content optimalizálásához részletes kulcsszókutatást végzünk.